Internet - inte rätt

Sjuk. Självömkan, jobb, sömn, film som gäller. Och samtal med min kära internet-leverantör. Tydligen är det fel på de flesta av de räkningar jag fått på senare tid (en himla tur att jag ifrågasatte summorna) så nu ska jag inte göra något förrän jag fått reklamationsbesked om ca två veckor och sen ska nån ringa mig och säga hur mycket jag ska betala av de felaktiga räkningarna för några nya räkningar med rätt summor kan de inte skicka ut. Detta är ändå den största internet-leverantören i Polen, motsvarande Telia i Sverige. Det är nästan imponerande hur mycket de lyckats strula till hittills. Jag undrar om det ens finns ett polskt ord för flexibilitet.

K

Kommentarer
Postat av: Gabi

Stackars dig. Men TP är tyvärr sämst i Polen. En kvarleva från kommunisttiden.

2010-02-16 @ 12:45:35
URL: http://ibag.blogg.se/
Postat av: Marianne

TP suger... De knasade till våra fakturor och tog betalt som om vi inte skrivit kontrakt med dem fastän vi skulle haft nedsatt pris... Sedan drog de bort det på nästkommande fakturor som var utsatta på samma för höga pris och sedan kunde de inte komma fram till några summor alls... Min mamma spenderade ett antal dagar på deras kontor men de kom inte fram till mkt. Vi bytte leverantör nyligen... :) Men, men, nu ska jag inte vara så negativ! Du kanske har störra framgång med dem! :)

2010-02-16 @ 18:43:53
Postat av: Ina

Åh herregud. Det låter helt vansinnigt. Jag har också spenderat en oändlig massa tid på deras kontor och det har inte varit lättare av att ingen fattar vad jag säger heller. Dessa kommunistiska kvarlevor... man blir rätt trött på dem...

2010-02-16 @ 19:47:04
URL: http://mittwarszawa.blogg.se/
Postat av: Marianne

Usch då, det låter som ngt mindre kul att gå igenom! Men om du klarar att argumentera om fakturor på TP så klarar du nog allt i Polen! ;) Och jag tycker mer att det verkar som att företagen har ett telefon-oligol på marknaden... Blir trött på alla erbjudanden som bara innebär att man måste binda upp sig å som inte alls är så bra för kunden trots att de påstår att det är det BÄSTA erbjudandet på marknaden... Hoppas du kryar på dig iaf!

2010-02-17 @ 19:35:23
Postat av: Karin

Jag är också sjuk och tycker synd om mig själv. Vi blev kanske smittade av lille V båda två. Krya på dig och lycka till med allt strul!

2010-02-17 @ 20:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0