Nedräkning

En avskedsmiddag med mamma-pappa-bror som bestod av grillade lamb racks och en massa annat gott. Blev klädd i ballonger som representerade polska och svenska flaggan. Sittapåterassen till det blev alldeles för kallt. Mysigt. Idag small den vita delen av den polska flaggan så nu har jag bara svenska flaggan och en kommunistballong. Låter det vara till åminnelse om svunna tider vi inte vill återse.

Nästa inlägg kommer från gamla stan i Warszawa, förutsatt att jag får internet i tid.


                      

              (och ja, för er som undrar har jag färgat håret en sjätte gång)

K

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, mysigt. Önskar att jag hade kunnat vara med och krama dig hej då. Kommer att saaakna dig!! Fin du är i håret:)

2009-08-09 @ 20:55:01
Postat av: Karin

Nu blev det så igen att kommentaren inte syns...får skriva igen med risk för upprepning...



Låter jättemysigt. Tråkigt att jag inte kan vara där och krama dig hej då. Kommer att saaakna dig! Du är jättefin i håret:)

2009-08-09 @ 21:05:29
Postat av: saroja

kram. kommer sakna dig. ska försöka ringa från jobbet imorgon och säga hejdå. ska nog skicka ett sms ikväll också... hmm

2009-08-09 @ 23:13:08
Postat av: Gabi

Hör av dig när du är på plats så jag kan hjälpa om du behöver hjälp! Tillsammans ska vi sparka Mariusz i häcken så du kommer igång med ditt företag (fast det är som jag skrivit innan inte sådär jättebråttom faktiskt). Välkommen!

2009-08-09 @ 23:47:45
URL: http://ibag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0