Gårdagen i punktform

Eftersom jag hade en telefonkonferens mellan 2 och 4 i natt är jag inte riktigt säker på var gårdagen slutade och idag började men det här gjorde jag i alla fall igår:

* Försökte reda ut en misskommunikation på jobbet.
* Bestämde mig för att säga upp mig.
* Bestämde mig för att inte säga upp mig.
* Upptäckte att bara en hållplats längre bort kan man få en så mycket mer angenäm shopping-upplevelse än på hetsiga Carrefour. Tesco är det nya.
* Avböjde ett uppraggningsförsök utanför Tesco.
* Drack öl med en finne (alltså en från landet Finland, inte nåt äckligt partytrick).
* Fick reda på att en av mina vänner här har alla organen spegelvända, inte bara hjärtat som vissa andra har.
* Hade telefonkenferens kl 2 på natten där massor gick fel som inte var mitt fel men mitt ansvar = panik.
* Lyckades störa min granne igen vid 4 (jag tappade telefonluren från en halvmeters höjd och gick på toa) så att han bankade i rören.
* Hade mardrömmar.

K

Kommentarer
Postat av: Karin

Oj oj, jobbigt! Så han har hittat rören också nu:(

2009-12-07 @ 15:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0