Jul

I morgon lämnar jag ett iskallt Warszawa, håll gärna tummarna för att mitt flyg inte är horribelt försenat. Ikväll ska jag träffa ett par tjejer jag känner sen förra året som kommit tillbaka från sina Erasmusutbyten och i morgon ska jag försöka hinna med att öppna ett nytt bankkonto eftersom det jag öppnade i veckan var av fel slag. Det kanske blir något kort inlägg från Sverige men annars tar jag lite julpaus och drar igång igen när jag kommer tillbaka tjugetio. Då hoppas jag att allt är klart med min nya lägenhet så jag kan flytta från det här - pardon my french - skithålet.

GOD JUL!

K


Kommentarer
Postat av: Christofer

WOHOO! Sweden here we go!

2009-12-20 @ 23:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0