Should I stay or should I go?

Har inga förnumstigheter på lager just nu, mycket som snurrar i huvudet. Försöker bestämma om jag ska stanna i Warszawa ett halvår till eller åka hem som jag hade tänkt. Det är mycket som talar för att stanna så jag måste få klarhet i det där. Det skulle i så fall vara i en ny lägenhet så jag slipper min underbara granne.

Bryssel var spännande och intressant, det är konstigt hur mycket mer man kan få ut av något när man inte håller på att kräkas av nervositet.

Fullt upp i helgen med poker och popklubbar, får tänka mellan varven.

K

Kommentarer
Postat av: Karin

Poker och popklubb låter skoj! Vet inte vad jag ska råda dig till... Vill ju gärna att du kommer hem så klart (av egoistiska skäl), men tycker samtidigt att du ska stanna om det blir bäst. Ett halvår går ju snabbt!

2009-12-12 @ 09:51:44
Postat av: agnieszka

u should definitely stay! but pls translate what u've written under my photo, I'm curious ;)

2009-12-18 @ 09:55:12
URL: http://dzejdzej.blog.pl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0