Mitt plejs

Väntar just nu på de 8000:- jag har skickat ut i tjottahejti eftersom jag angav en mottagaradress på transaktionen som inte matchar kontonumret. Det är bara att hoppas att de vänder och kommer tillbaka till mig. Jag trodde ett tag att detta innebar att jag inte fick lägenheten eftersom jag var tvungen att sätta in depositionen + agenturavgiften för att de skulle kunna hålla den till mig, jag fick dock ett lugnande mail med smiley och allt som talade om att oavsett vilket så väntar lägenheten på mig och har pengarna inte kommit kan jag betala cash när jag kommer.

Ser fram emot att ta bilder på den och visa er. Snart!

K

Kommentarer
Postat av: Gabi

Jag e också nyfiken!...

Förresten, Bart & jag jobbar på att få hit några andra jobbkamrater till slutet av Augusti/början av September så att ni kan få träffas. Normalt sett skulle detta ske i Bryssel, men alla vill se Warszawa, så då får det bli här i stället (var inte ledsen, du kommer få åka till Bryssel i framtiden också!), vi väntar bara på Denise's godkännande. Så då kan vi ju ha invigningsparty i ditt "plejs"! :-)

2009-07-27 @ 22:34:52
URL: http://ibag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0