Hjärta och hjärna

Den passerade helgen var på många sätt precis varför jag ville tillbaka till Warszawa, ut ur min egen box, nämligen att träffa nya människor som med sina annorlunda infallsvinklar slår sönder slutna system i ens hjärna så att alltig plötslig känns mer öppet. Och att finna nya situationer att se konst i.

Det slumpade sig så att jag hade en mexikansk poet boende hos mig hela helgen. Det blev några hundra foton och entusiastiska projektplaner. Jag vet att jag lovat er inälvsbilder men jag vill inte släppa för många av dem innan idén är färdigformad så jag gör en kompromiss och ger er ett smakprov. Det är verkligen bara här man kan handla till middagen och samtidigt slänga ner ett par hjärtan och en hjärna i kundvagnen.


 

 

 

 

 

K

 


Kommentarer
Postat av: Moa - En magisk purt til en anan värd

Oh, jag är nyfiken till bristningsgränsen! Vad fina de är! Och vad vacker hon är!

2009-10-27 @ 23:35:53
URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0