Bryssel

Bryssel är ju inte Warszawa men Brysselresan är en del av min Warszawaresa så stan kvalar ändå in på bloggen. På hotellrummet nu, sista arbetsdagen här innan hemgång. En snabb presentation av stan.










Husen i gamla stan är väldigt annorlunda från de i Warszawa. Jag gillar
att de ser ut som fågelskelett



Bryssel är berömt för sina musslor. Det var lätt att förstå varför.



Jag var mycket bekymrad över övervakningskameran ovanför min säng
tills jag insåg att det var en lampa

K


Kommentarer
Postat av: Karin

Paranoid och musselnjutare, låter som din svåger;) Roligt att se bilder från Bryssel. Ser ut att vara en fin stad.

2009-09-02 @ 12:31:19
Postat av: Moa - En magisk purt til en anan värd

Haha, det var kul!



Underbara hus också, du har verkligen rätt i att de ser ut som fågelskelett.

2009-09-02 @ 19:11:16
URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com
Postat av: saroja

coolt med lampövervakningskameran. haha. hoppas allt är bra. coola hus, såg också den när vi var i bryssel. jag frös dock så mycket så kunde inte riktigt ta in hur coola de verkligen är... kram

2009-09-05 @ 19:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0