Byggnader, hem, boplatser, portar

Det finns många intressanta byggnadsverk i den här stan, ibland tornar de upp sig och själ all uppmärksamhet från förbipasserande, ibland är det bara små delar, språng, vinklar eller krypin som väntar på att upptäckas. Här är några exempel för att visa vad jag menar.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag har också märkt att jag är väldigt förtjust i offentliga toaletter. Alltså inte de kliniska shopping mall-båsen utan de man kan hitta på fik eller restauranger som har lite karaktär och som är som små sinnesrum. Ska dela med mig av några exempel framöver!

 

K


Kommentarer
Postat av: Moa - En magisk purt til en anan värd

Åh, jag gilalr bild 3 och fem. Det är nått visst med gränder!

2009-09-25 @ 16:12:31
URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com
Postat av: anju

...som den toaletten på stället där vi satt nästan bakom galler intill vägkanten och drack öl, på Praga-sidan...

2009-09-27 @ 15:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0