INTERNET!

Just det, jag har äntligen internet hemma, en månad efter uttalandet "No problem, it will be maximum three days". Det är dock långsammare än jag tycker det borde vara med 2,5 mb/s men supporten lovade att kolla in detta också. Om en liten stund ska jag leda min första telefonkonferens. Jag ska mest prata lite i början och ha kontakt med operatören om något strular så jag hopps jag ska klara det. Min närmsta chef har plötsligt börjat referera till mig som Katrina ibland, jag hoppas det inte är en freudian slip för i så fall kan han nog inte vara så nöjd med mitt jobb hittills...

K

Kommentarer
Postat av: Karin

Sköönt med internet!

2009-09-10 @ 20:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0