Ryssen kommer!

Har flugit, tagit igen jobb och annat som gjort att uppdateringen blivit lite fattig. Igår var det happenings på mitt torg igen, det var på dagen 70 år sedan ryssarna invaderade Polen vid andra världskrigets början (det krig som Putin nu påstår var Polens fel) och bombade av klocktornet på slottet mittemot min lägenhet. Det var storbilds-tv och kö in i slottet blandat med dramatiska röster och spöklika melodier som satte en kuslig stämning. Det fanns ett idealiskt fototillfälle vid den upplysta slottsväggen men såklart blev jag så ivrig att kamran fastnade i allt som fanns i min väska och jag missade det. Ni får hålla till godo med den här bilden på killen som förföljs av sig själv.





K

Kommentarer
Postat av: Moa - En magisk purt til en anan värd

Det låter kusligt otäckt magiskt.

2009-09-18 @ 21:12:41
URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com
Postat av: Karin

Riktigt snygg bild!

2009-09-19 @ 15:17:05
Postat av: annat

och skuggan är som en otäck metanivå. det är så jag tänker mig attacken från det undermedvetna (terminologi skorrar mot teori).

2009-09-19 @ 16:53:56
Postat av: Samara

Supercool bild, den borde du skicka till nån tävling och få pris för.

2009-09-26 @ 19:43:01
URL: http://sasha-samara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0