Bergen!

Idag väntar jag spänt på mammas och pappas ankomst, i morgon ska vi köra ner till högra hörnet av Polen och kolla in bergen. Det är inte de högsta bergen men desto mer vandringsvänliga och det verkar fantastiskt fint. Nästa vecka när jag kommer tillbaka får ni se mina men än så länge kan ni se andras bilder från Bieszczady här. Håll tummarna för att vädret blir bra!

Jag har också laddat upp en hel massa nya bilder till mitt flickr-konto där ni kan se många fler bilder från Warszawa än vad som är möjligt att lägga upp på bloggen.

K

Kommentarer
Postat av: Gabi

Ha det så roligt! Är smått oroad över att ha skickat er dit när jag själv inte riktigt vet hur det är, men det verkar vara vackert!

2010-04-28 @ 22:15:16
URL: http://ibag.blogg.se/
Postat av: Karin

Ha det riktigt bra! Kram

2010-04-29 @ 09:24:53
Postat av: Anonym

Ååååååååååå ska du till Tatry och Tatry Wysokie :) Det är nästan som i Alperna och det är otroligt vackert. Ta många bilder :) Om ni åker igenom Krakow så måste ni se saltgruvan i Wieliczka och även gamla stan i Krakow :) Ha en jättefin resa

2010-05-02 @ 22:08:38
Postat av: Kristoffer

Glömde ju mitt namn :)

2010-05-02 @ 22:09:39
Postat av: Kristina

Ja det var otroligt vackert, kommer ett inlägg om det strax! Såg inte saltgruvan den här gången men visst är den mäktig, annars är vi väl ense om att vi är oense vad gäller Krakow och Warszawa, vilken stad som har mest charm ;) Krakow var visserligen den stad som fångade mig först i Polen men nu föredrar jag gamla stan här i wawa :)

2010-05-03 @ 16:33:52
URL: http://mittwarszawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0