Besviken

Till min stora besvikelse nämndes Polen överhuvudtaget inte igår i det två timmar långa nyhetsmagasinet Studio Ett på Sveriges Radio som är inriktat på att fördjupa Ekots nyheter. Inte heller finns det på agendan för dagens program. Vad ska behöva hända i Polen för att intresset för vårt grannland ska sträcka sig utöver helgens sensationsrubriker? Jag är säker på att det inte hade blivit förbisett om det hade varit Norge eller Tyskland det handlade om. Ibland undrar jag om Polen har några riktiga vänner i Europa.


K

Kommentarer
Postat av: Gabi

Så sorgligt men sant. :-(

2010-04-13 @ 23:00:36
URL: http://ibag.blogg.se/
Postat av: Shaun

Hello there, thanks for a great blog. I just wanted to say that the loss of the president has been covered every day by the BBC and other news channels in the UK. The BBC news channel are still talking about it every day. So, be assured the the UK have been very moved by the sad events. Keep up the great bolg. x

2010-04-14 @ 12:25:57
Postat av: Kristina

Hi Shaun, how nice of you to take the time to read my blog, I hope google translator is doing it justice :) I'm glad to hear that UK is doing it's job, I also got that impression by looking online. I have to say I am disappointed in the Swedish media, we are supposed to be neighbors... thank you for your kind words about my writing / K

2010-04-14 @ 16:33:45
URL: http://mittwarszawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0