ICANN-flu

Jag kom hemdragandes med nån slags influensa som enligt Gabi tydligen är den traditionsenliga ICANN-flu, nåt man drar på sig mot slutet av varje konferens och som gör hemresan till en mysig liten feberfest. Jag har dock redan börjat tillfriskna och jag och mamma är i full gång att packa ihop det sista i min lägenhet. Jag tänker inte skriva en massa om att jag ska flytta och lämna osv, det känns bara deppigt.

Kanske det blir några prosaiska utläggningar om parallella universum och livets olika skeden senare i veckan, vet vet. Nu ska jag i stället läsa lite om terroristen från Tranås och sedan sova.

K

Kommentarer
Postat av: Karin

Ser fram emot de prosaiska utläggningarna:)

2010-12-14 @ 13:16:32
Postat av: Gabi

Tänk som så: Om du inte hade packat ihop & dragit hade det också känts ledsamt. Det är bara naturligt att det blir så. W-wa försvinner inte och jag e kvar jag med!

2010-12-15 @ 20:13:05
URL: http://ibag.blogg.se/
Postat av: Edvardamy

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2011-02-18 @ 07:32:10
URL: http://edvardamy.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0