Back in town

Tillbaka efter en vecka i Sverige, missade veckan av tropisk värme här i Wawa, det var ganska fint igår kväll när jag kom hit men idag regnar det här också, deppigt. Hoppas värmen återvänder. Det var i alla fall trevligt att vara i Sverige, förutom av uppenbara anledningar som familj och vänner var det kul att gå på Hemköp, det finns så mkt god mat i Sverige! Eftersom jag hade väska och man nu får ta med sig hela 32 kilo åkte både prästost, kaviar, mästarmatjes, tunnbröd och halloumi åkte med.

Och så var det ju trevligt att möta alla 96 % trevliga servicemänniskor i Sverige, man kan faktiskt inte bli annat än på gott humör, faktum är att jag till och med blev niad i flygplatskiosken.

Nu är det några dagars förberedelse innan mitt första ICANN-möte som börjar i Bryssel på lördag.

K

Kommentarer
Postat av: nonpolar disorder

Välkommen tillbaka :)

2010-06-15 @ 07:24:00
Postat av: Marianne

32 kg?! E det med Wizzair eller?! Var det därför de höjde priset på bagaget?! Trodde att 15kg per bagage gäller fortfarande men att en väska får väga max 32kg å så får du betala kilopris på skillnaden mellan 15 till 32. Stämmer inte det?! Då ska det handlas som sören med 2 väskor a 32kg/styck!!!!

2010-06-24 @ 12:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0