Bryssel

Ursäkta den dåliga uppdateringen, jag har knappt haft en minut över och det närmaste jag kom att blogga i Bryssel var att logga in på blogg.se. Jag är alltså hemkommen från mitt första ICANN-möte och känner mig som en mörad biff. I morgon blir det dock full rulle igen för då ska jag och Gabi ha svensk midsommarfest hemma hos henne. Blev vid midnatt klar med silltårtorna efter att ha ägnat dagen åt att klippa Bryssel-film, jobba och sova. Mötet var en mycket intressant om än utmattande upplevelse. Måste också säga att jag börjar tycka att Bryssel är en riktigt trevlig stad.



Till höger syns mötesbyggnaden i glas.


In action



Kul reklamtrick från ausregistry, man fick trycka
en t-shirt med valfri domän, precis som det kommer att
se ut på nätet om ca 1-2 år.



Council-möte. Mina uppgifter på de här mötena var
bland annat att ladda upp foks presentationer på
storbildsskärmen, ta anteckningar och sköta det
virituella mötesrummet och telefonlinjen för de som
deltog på distans.



I en antik galleria där jag köpte pinsamt stora
mängder belgisk choklad och upptäckte att jag
blivit av med mitt VISA-kort, pengarna var som
väl var kvar på kontot.

K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0