Dubbel trubbel

Jag gjorde just en 10 gånger för hög överföring av socialförsäkringspengar. Inte lätt att vara egenföretagare. Kan bara hoppas att min revisor fixar detta. Suck. Dessutom fortsätter följetongen med min gamla lägenhet, tanten jag ska träffa gömmer sig så jag kan inte få tag på min post som hon har.

Är annars på väg till Sverige men det blir mycket jobb, både i helgen och veckan för det 37e ICANN-mötet i Nairobi drar igång i helgen och jag är en "remote participant" vilket innebär att jag på distans anvarar för och är med på mötets ccNSO-telefonkonferenser. Ska ägna flygplatsväntan åt att biljardrippelkolla så att alla detaljer är rätt.

Nu har vi börjat få upp lite filmer på jobb-YouTube-kanalen som jag och Gabi startade.

K

Kommentarer
Postat av: syster

Strul, strul... Nej, det är inte lätt att vara egenföretagare och verkar vara extra knepigt i "utlandet". Du är duktig som reder ut allt tillslut! Vi ses snart:)

2010-03-06 @ 09:49:12
Postat av: Hermanedel

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-07-19 @ 08:57:51
URL: http://hermanedel.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0