Gourmetrunda och stadsvandring

Tack vare några lugna dagar på jobbet efter det stora mötet i Nairobi kunde jag ägna mycket tid åt brodern som följde med ner några dagar. Restaurangschemat var lagt sedan länge och den blev en succé.

Jag måste återigen prata om råbiffen, den underbara råbiffen på den häftiga restaurangen U Kucharzy. Denna gång satt vi uppradade som framför en teaterscen där föreställningen bestod av kockarna i köket. Det kan man kalla god insyn. Här ser ni en bild på den fantastiska råbiffen och köksutsikten, följt av en lite filmsnutt av bifftillverkningen, så ni känner stämningen.











Igår strosade vi omkring på Praga-sidan (andra sidan floden), ett mycket mer spartanskt område med många hus som överlevt kriget. Jag tycker mycket om den sidan.























K

Kommentarer
Postat av: Anders

Det var härliga tider!

2010-03-17 @ 22:53:02
Postat av: Gabi

Åh, råbiffen... jag blir hungrig! Mmmmmmmm!!!

2010-03-18 @ 11:06:12
URL: http://ibag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0