Run (in the) forest, run!

Jag tycker om att springa men har inte kunnat göra det i Malmö, så små parker att det bara blir som att springa runt runt framför en massa åskådare. Nu har jag äntligen två stora parker alldeles nära mig, Łazienki och Pole Mokotowskie och idag gav jag mig ut på vårens första springrunda. Innan jag hade fått tillräckligt med jobb undan för att kunna komma iväg hade solen gått i moln och det hade börjat tokblåsa. Jag lyckades också missa båda parkerna och vimsade runt mellan metrostationer, trottoarer och parkeringar fast det gjorde inget, det var så skönt att komma ut. Får ta en bättre titt på kartan nästa gång och försöka tajma solen.

Har fått ett par tack på mailen från kollegor som tyckte vår Warszawa-tur var trevlig. Och vår podcast verkar poppis.

K

Kommentarer
Postat av: Gabi

Duktig du e'! Särskilt i denna blåst... Var på yoga i dag och känner mig också lyckligare.

2010-03-01 @ 22:20:05
URL: http://ibag.blogg.se/
Postat av: Tomas

Down to ??? park. ett av de bästa livenumren musikaliskt.



http://www.youtube.com/watch?v=sgMDTRPqXbk



2010-03-05 @ 00:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0