Was ist dass?

 

 

 

En liten glimt av världens trevligaste toalett, som alltså finns på Restaurang Roma i Warszawa. Man hade utan problem kunnat äta hela middagen där inne. När min finska kompis kom ut och sa "Det var nog den trevligaste toan jag nånsin varit på" blev jag ju genast nyfiken men inte ens höga förväntningar tog ner upplevelsen. Soft musik, friska dofter och tända ljus. Jag önskar jag hade bättre bilder, fast de skulle ändå inte göra stället rättvisa. Själva toalettstolen? Den var bakom ett gulddrapperi.

 

K


Kommentarer
Postat av: Gabi

Jag läste nån gång att de gjort en tävling i Warszawa om finaste allmäntoaletten. Vann gjorde nån jugendstil inspirerad toa, kommer dock ej ihåg var den var nånstans. Men detta var alltså en allmän stadstoa. Den såg fin ut på bild.

2010-03-04 @ 11:56:08
URL: http://ibag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0