Polsk helg

Jag glömde ta med min kamera i helgen när jag hälsade på Martas familj så jag har fotat med Martas, därför kommr bilder först när de är dropboxade. Är mycket trött efter en trevlig och intensiv helg, jag har lärt ut svenska, upptäckt hur gott det är med vit korv, svängt om Berlin, sett världens största Jesus, besökt gravar, deltagit i världens kortaste mässa (knäböj-sjung-knäböjkollekt-hejdå), varit på släktmiddag, spelat Wii, sett nationaldagsfyrverkerier och ätit rogale. Inte klokt vad mycket man kan pressa in på en långhelg!

K

Kommentarer
Postat av: Karin

Vit korv?!

2010-11-15 @ 19:48:17
Postat av: Christian

Trevlig blogg om Polen och väldigt vackra bilder!

2010-11-15 @ 23:05:33
URL: http://www.polenguide.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0