Spejsigt


Det futuristiska TV-huset i Warszawa.

K

Kommentarer
Postat av: Karin

Snygg kontrast med den röda spårvagnen.

2010-11-04 @ 19:19:21
Postat av: Erik B

Goddag i WaW! ville bara säga att jag följer dina inlägg, kul att läsa från "insidan" av ett land jag vet pinsamt lite om, keep up the good work!



Är du nånsin i Malmö nuförtiden? hör gärna av dig i så fall. ha det fint!

2010-11-05 @ 09:03:10
Postat av: Kristina

Wow Erik, vad kul att du läser!! Jag flyttar tillbaka efter nyår så då ses vi :) Har du slutat med Facebook? Jag hittar dig varken på min vännerlista eller på fejan ö.h.t. Men jag har din mail iaf, om du har samma. Hörs!

2010-11-05 @ 10:50:53
URL: http://mittwarszawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0