Turkeeey

Som lovat, bilder från kalkonmiddagen nedan. Det var gott och dessutom kul att ta vara på helgdagen, även om den inte är min egentligen. Men jag lånar gärna ut Lucia om nån vill testa det. Jag trodde kanske att cranberrysåsen skulle vara nåt jag inte hade provat innan men det var bara en skål med lingon, gott men inte direkt obekant. När jag är ute och äter med Marta händer det ibland att hon tar doggybag med maten hon inte orkar äta upp, det gör aldrig jag, nedan ser ni varför.



Redo att hugga in



Martas tallrik när hon var mätt



Min tallrik när jag var mätt



Sen gick vi lite crazy och beställde in lökringar som ingen egentligen
orkade äta så mycket av. Men är det en amerikansk restaurang med
rödrutig duk så är det.


K

Kommentarer
Postat av: Karin

Mums!

2010-11-27 @ 18:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0