De tomma löftenas land

Jag lämnade igår in min telefon för att få den uppdaterad. Eftersom den är upplåst kan jag inte göra det själv för då låser den sig. De sa att jag skulle komma tillbaka idag klockan tre och hämta den och jag mitt dumma nöt verkar inte ha bott i Polen tillräckligt länge för jag gick dit vid fyra och trodde jag skulle få min telefon.

Killen: "Öööö...har nån ringt dig?"
Jag: "Nej, de sa att jag skulle komma idag kl tre"
Killen: "Jasså det sa de.... (rotar i lådor, ringer teknikkillen).... Leveransen är på väg, kom tillbaka om en halvtimme."
Jag: "De sa att den skulle vara klar nu, men okej..."

Senare tillbaka i butiken..

Killen: "Hej, har ingen ringt dig?"
Jag: "Neej......"
Killen: "Nähä för din telefon är inte klar, du får komma i morgon."
Jag: "Jaha?! Närdå, för nu har jag varit här två gånger och jag behöver min telefon."
Killen: "Ööh... vet inte (ringer upp teknikkillen och ger mig luren)
Teknikkillen: "Hej, alltså jag glömde ringa dig för jag hade en annan kund, du kan hämta din telefon här (på andra sidan stan).
Jag: "Nej tack, ha den bara klar här i morgon så jag kan hämta den..."
Teknikkillen: "Visst, 100 %!"

Vi får väl se i morgon.... Det är i alla fall inte i varje land man kan lämna in sin iPhone till en Apple Store och få den jailbreakad.



K

Kommentarer
Postat av: Johan

Haha, underbart att man kan lämna in den till Apple själv för att få den jailbreakad :-)

2010-10-21 @ 20:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0