Leaving on a jetplane

Ett sista kort inlägg från L.A. Vi tar oss till flygplatsen om en dryg timme för att åka tillbaka in i framtiden. Jobbveckan har varit mycket givande (om än bitvis ganska stressande och panikartad på grund av min distraherade hjärna).

Kontoret ligger väldigt fint vid en stor marina där de brukar spela in filmer (fast säg var de inte gör det i den här stan). Är mycket trött och ser fram emot att åka tillbaka till ett land med normala portioner, dock har jag verkligen sugit åt mig av den ööööööverdriva vänligheten man möts av här i allmänhet, som Warszawabo är man svältfödd på sånt. Svältfödd I say. Jag önskar det fanns en Venice Beach med en massa härliga knäppgökar i Waw.




K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0