Oktobersnygg och garantilös

Var idag på en annan Apple Store där jag köpte min dator för ett drygt år sedan för att byta mitt dåliga batteri. Det har varit dåligt länge och jag kunde gått tidigare men eftersom jag har en treårig garanti var det liksom ingen brådska. Det visade sig dock att den svindyra garantin var tvungen att registreras online nånstans för att den ska gälla, vilket ingen sa till mig när jag köpte den, så nu har jag ingen garanti bara för det och ett batteri får jag snällt köpa för 1200 spänn om jag vill ha ett nytt.

Jag tog en kaffe efter för att lugna ner mig. Tyvärr är det svårt att få tag på bra italienskt kaffe här, en espresso macchiato serveras ofta med ett toppigt berg av mjölkskum i stället för en fin krema. Gabi och jag har samma horoskop och hon har i alla fall läst att vi är snygga i oktober så det är alltid nåt. Döm själva.

 


Kommentarer
Postat av: Gabi

Japp, vi e snygga!

2010-10-22 @ 22:29:02
URL: http://ibag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0