Välkomstkommitté

Jag var så glad att komma tillbaka till min polska lägenhet ikväll efter så mycket flygresande att jag knappt vet vad som är upp eller ner längre. Semestern i Kroatien var fantastiskt mysig och det känns lite overkligt att jag sprang omkring i Zagreb så sent som i förrgår men ändå sedan dess hunnit med en liten tripp till Bryssel. Gabi konstaterade på planet ikväll att jag hunnit med 4 länder på 2 dagar, om man räknar med Danmark la hon sedan till.

En mindre glad överraskning var att min lägenhet blivit ett litet kollektiv medan jag var borta, jag möttes av fyra små kackerlackor i badrummet... Får nog ge mig ut och köpa det där polska insektssprayet som min läsare Marianne tipsade om längre tillbaka. Dörren till badrummet är ordentligt stängd så länge.

Ser fram emot två veckor av det goda i Warszawa innan det är dags för nästa utmaning, resan till huudkontoret i L.A.


K

Kommentarer
Postat av: kkw

Witaj ponownie :)

2010-09-14 @ 23:54:17
Postat av: Ina

Dzięki :)

2010-09-15 @ 10:10:08
URL: http://mittwarszawa.blogg.se/
Postat av: Gabi

Jag sa fel. Det ska vara fem länder på tre dagar: Kroatien, Sverige, Danmark, Belgien, Polen

2010-09-15 @ 11:36:32
URL: http://ibag.blogg.se/
Postat av: Marianne

Oh! Jag e med i ett inlägg! Coolt! ;) Muchozol heter insektsmedlet om jag inte minns fel... :)

2010-09-17 @ 22:48:30
Postat av: ebba♥

fick en kommentar att jag var lik KISSIE? hahahahahh så nu måste jag bara fråga; VAD TYCKER DU? :P

2010-09-18 @ 15:38:00
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0